Pokud si tento kadeřník začne klást otázku, jak by mohl začít mít větší tržbu než 96 000 Kč, je pro ideální začít se dívat na zmíněné 2 nohy. Může a chce navýšit počet klientů za den (oranžové šipky)? Pokud ano, otevřou se před ním dvě hlavní cesty, po kterých se může vydat. Buď přiláká nové klienty nebo zvýší frekvenci návštěv těch stávajících. Může se pak začít rozhodovat mezi způsoby jak přilákat nové klienty do salonu, jak efektivněji pracovat s časovou náročností služeb nebo jejich objednáváním a řazením do diáře nebo jak začít dělat "plán péče" rozdělený do více návštěv.
Stejným způsobem se může podívat na "druhou nohu". Jak by mohl zvýšit průměrnou útratu klientů v salonu (červené šipky)? Zde stojí na rozcestí 3 cest: může zvýšit útratu pomocí nabídnutí dalších nebo sofistikovanějších a tím pádem i dražších služeb. ( jen pozor, na správné nastavení cen, dražší služba nemusí být vždy ziskovější). Nebo se může rozhodnout, že zlepší prodej produktů na domácí péči. Poslední možností je, že zdraží své služby.