Máte za sebou první týden, kdy jste zase s radostí mohli přivítat klienty u vás na salonu. Vrhli jste se na opravování barvy a hlavně pekelně dlouhých odrostů. Klientů se zatím hlásí dost a je to pěkná dřina. Určitě vás z toho i pěkně bolí ruce. I přesto, když si večer sednete ke skleničce zkuste se zamyslet, jak to vypadá z vaší klientskou základnou.
NEUSNOUT NA VAVŘÍNECH
Podle zpráv z "terénu" se začíná projevovat určité přelévání klientů a některé salony hlásí, že jejich diář je ke konci měsíce prázdný. Přinášíme vám pár tipů, jak být proaktivní a diáře si pěkně zaplnit.
Možná si říkáte, že volat nebo psát svým zákazníkům je zbytečné nebo možná se nechcete vnucovat. Jak ale mohou přemýšlet a často přemýšlí zákazníci? Pojďme se podívat na 2 příběhy:
- Jirka by už potřeboval ostřihat, má svoji kadeřnici, ale říká si, že stejně první měsíc bude narváno a kadeřnice bude brát hlavně "ženské na barvu". Proto nevolá a zajde si někam bez objednávky, možná zkusí barbershop. Kdyby mu jeho kadeřnice zavolala, šel by hned.
- Petronela má také svojí kadeřnici a nikam nevolá, protože nechce "hrát soutěž, kdo se dostane do salonu první". Vyčkává, je zvyklá, že se jí salon ozve sám a považuje to za luxusní péči o ní.