Nicméně je pravidlem, že v drtivě většině
kadeřnických salonů se relativně malá skupina klientů podílí neúměrně hodně na
vašem celkovém obratu. Je tak určitě užitečné pochopit, kdo jsou tito vaši
klíčoví klienti a po jejich identifikaci se zaměřit na otázky:
- proč k vám
chodí,
- čeho si nejvíce považují a
- jak moc a proč jsou spokojeni s vašimi
službami.
Odpovědi na tyto otázky vám poté mohou pomoci pochopit, na jaký typ
klientů zaměřovat své marketingové a reklamní aktivity tak, abyste získali
typově podobné klienty se stejným ziskovým potenciálem. Někdy vás to může přivést na zcela nové poznatky. Například se můžete dozvědět, že všichni tito klienti vám stejně řeknou, že k vám chodí protože je u vás v salonu skvělá hudba, atmosféra, že jim pokaždé navrhnete nový účes atd. Vy to pak můžete využít ve své propagaci a komunikovat svůj salon jako místo, kam chodí zákazníci, kteří touží po častý změnách, nebo se u vás zrelaxují a vždy odejdou s něčím novým. Více jsme psali zde.