Již tento čtvrtek se můžete dozvědět, jak se změnilo chování zákazníků. Do našeho pravidelného rozvojového streamu jsme pozvali odborníky z výzkumné agentury Nielsen.
Salony otevřou ve čtvrtek 3.12. - známe konkrétní podmínky

JAKÉ PODMÍNKY JE NUTNÉ DODRŽET:
Vláda se dohodla na termínu otevření kadeřnických salonů - bude to od čtvrtka 3.12.2020 a to za těchto podmínek dle matice opatření PES (ze dne 30. listopadu 2020 č. 1262 )
- Omezení počtu osob (1 zákazník na 15 m2 prodejní plochy),
- rozestupy mezi zákazníky min. 2 m (včetně čekáren).
- Nutnost použití roušky či respirátoru.
- U zákazníka rouška či respirátor, pokud to služba dovoluje.
- Děti do 15 let (v doprovodu osoby starší 15 let) se do počtu zákazníků nezapočítávají.
Zároveň dle informací z Ministerstva zdravotnictví by stále mělo platit mimořádné opatření MZDR 20581/2020-12/MIN/KAN, které navíc stanovilo vám již známé podmínky (Pozn. autora: Ověřovali jsme telefonicky, zdali je opatření stále platné. Dle vyjádření ano. Na tento rozpor jsme je upozornili a vývoj budeme sledovat):
- v případě, že holič nebo zákazník má tělesnou teplotu 37 °C a vyšší nebo jiné příznaky onemocnění COVID-19, je zamezeno jeho přístupu do provozovny holičství nebo kadeřnictví,
- v provozovně holičství nebo kadeřnictví jsou dostupné dezinfekční prostředky pro dezinfekci rukou,
- na záchodech jsou dostupná antibakteriální mýdla, dezinfekční prostředky pro dezinfekci rukou a jednorázové ručníky,
- před začátkem poskytování služby, po ukončení poskytování služby a při přechodu k jinému zákazníkovi si holič vždy dezinfikuje ruce prostředkem s virucidním účinkem, a pokud používá rukavice, vymění si rukavice a mezitím si dezinfikuje ruce,
- povrchová dezinfekce se provádí po poskytnutí služby každému zákazníkovi, včetně všech použitých kadeřnických pomůcek,
- podlaha je dezinfikována alespoň jednou denně,

Doporučujeme tedy raději dbát zvýšených opatření, která jdou nad rámec "PSA" a komunikovat je směrem k vašim zákazníkům. Dodáte jim tak pocit jistoty, že váš salon je místem, kde berete hygienu velmi vážně. Navíc to může přilákat nové zákazníky a rozhodně to ty stávající neodradí. Můžete na tom tedy jen získat.
JAK VYPADAJÍ PODMÍNKY PRO JEDNOTLIVÉ ÚROVNĚ "PSA":
Níže si můžete přečíst podmínky stanovené pro jednotlivé stupně:

- 1. STUPEŇ: Omezení počtu osob (4 osoby na 15 m2 prodejní plochy), rozestupy mezi zákazníky min. 2 m (včetně čekáren). Nutnost použití roušky či respirátoru. U zákazníka rouška či respirátor, pokud to služba dovoluje. Děti do 15 let (v doprovodu osoby starší 15 let) se do počtu zákazníků nezapočítávají.
- 2. STUPEŇ: Omezení počtu osob (2 osoby na 15 m2 prodejní plochy), rozestupy mezi zákazníky min. 2 m (včetně čekáren). Nutnost použití roušky či respirátoru. U zákazníka rouška či respirátor, pokud to služba dovoluje. Děti do 15 let (v doprovodu osoby starší 15 let) se do počtu zákazníků nezapočítávají.
- 3. STUPEŇ: Omezení počtu osob (1 zákazník na 15 m2 prodejní plochy), rozestupy mezi zákazníky min. 2 m (včetně čekáren). Nutnost použití roušky či respirátoru. U zákazníka rouška či respirátor, pokud to služba dovoluje. Děti do 15 let (v doprovodu osoby starší 15 let) se do počtu zákazníků nezapočítávají.
- 4. STUPEŇ: Zavřeno. (Službu je možné provozovat individuálně mimo provozovnu za dodržení hygienických opatření dle stupně č. 3)
- 5. STUPEŇ: Zavřeno. (Není povoleno poskytovat službu mimo provozovnu)
Již tento čtvrtek se můžete dozvědět, jak se změnilo chování zákazníků. Do našeho pravidelného rozvojového streamu jsme pozvali odborníky z výzkumné agentury Nielsen.
CO PLATÍ V ROCE 2021
Na základě vašich častých dotazů přinášíme aktuální přehled opatření a finanční pomoci v roce 2021.