Salony otevřou ve čtvrtek 3.12. - známe konkrétní podmínky

29.11.2020

JAKÉ PODMÍNKY JE NUTNÉ DODRŽET:

Vláda se dohodla na termínu otevření kadeřnických salonů - bude to od čtvrtka 3.12.2020 a to za těchto podmínek dle matice opatření PES (ze dne 30. listopadu 2020 č. 1262 )

  • Omezení počtu osob (1 zákazník na 15 m2 prodejní plochy), 
  • rozestupy mezi zákazníky min. 2 m (včetně čekáren). 
  • Nutnost použití roušky či respirátoru. 
  • U zákazníka rouška či respirátor, pokud to služba dovoluje. 
  • Děti do 15 let (v doprovodu osoby starší 15 let) se do počtu zákazníků nezapočítávají. 

Zároveň dle informací z Ministerstva zdravotnictví by stále mělo platit mimořádné opatření MZDR 20581/2020-12/MIN/KAN, které navíc stanovilo vám již známé podmínky (Pozn. autora: Ověřovali jsme telefonicky, zdali je opatření stále platné. Dle vyjádření ano. Na tento rozpor jsme je upozornili a vývoj budeme sledovat):

  • v případě, že holič nebo zákazník má tělesnou teplotu 37 °C a vyšší nebo jiné příznaky onemocnění COVID-19, je zamezeno jeho přístupu do provozovny holičství nebo kadeřnictví,
  • v provozovně holičství nebo kadeřnictví jsou dostupné dezinfekční prostředky pro dezinfekci rukou,
  • na záchodech jsou dostupná antibakteriální mýdla, dezinfekční prostředky pro dezinfekci rukou a jednorázové ručníky,
  • před začátkem poskytování služby, po ukončení poskytování služby a při přechodu k jinému zákazníkovi si holič vždy dezinfikuje ruce prostředkem s virucidním účinkem, a pokud používá rukavice, vymění si rukavice a mezitím si dezinfikuje ruce,
  • povrchová dezinfekce se provádí po poskytnutí služby každému zákazníkovi, včetně všech použitých kadeřnických pomůcek,
  • podlaha je dezinfikována alespoň jednou denně,

Doporučujeme tedy raději dbát zvýšených opatření, která jdou nad rámec "PSA" a komunikovat je směrem k vašim zákazníkům. Dodáte jim tak pocit jistoty, že váš salon je místem, kde berete hygienu velmi vážně. Navíc to může přilákat nové zákazníky a rozhodně to ty stávající neodradí. Můžete na tom tedy jen získat. 


JAK VYPADAJÍ PODMÍNKY PRO JEDNOTLIVÉ ÚROVNĚ "PSA": 

Níže si můžete přečíst podmínky stanovené pro jednotlivé stupně:

  • 1. STUPEŇ: Omezení počtu osob (4 osoby na 15 m2    prodejní plochy), rozestupy mezi zákazníky min. 2 m (včetně čekáren). Nutnost použití roušky či respirátoru. U zákazníka rouška či respirátor, pokud to služba dovoluje. Děti do 15 let (v doprovodu osoby starší 15 let) se do počtu zákazníků nezapočítávají. 
  • 2. STUPEŇ: Omezení počtu osob (2 osoby na 15 m2 prodejní plochy), rozestupy mezi zákazníky min. 2 m (včetně čekáren). Nutnost použití roušky či respirátoru. U zákazníka rouška či respirátor, pokud to služba dovoluje. Děti do 15 let (v doprovodu osoby starší 15 let) se do počtu zákazníků nezapočítávají. 
  • 3. STUPEŇ: Omezení počtu osob (1 zákazník na 15 m2 prodejní plochy), rozestupy mezi zákazníky min. 2 m (včetně čekáren). Nutnost použití roušky či respirátoru. U zákazníka rouška či respirátor, pokud to služba dovoluje. Děti do 15 let (v doprovodu osoby starší 15 let) se do počtu zákazníků nezapočítávají. 
  • 4. STUPEŇ: Zavřeno. (Službu je možné provozovat individuálně mimo provozovnu za dodržení hygienických opatření dle stupně č. 3) 
  • 5. STUPEŇ: Zavřeno. (Není povoleno poskytovat službu mimo provozovnu) 

Zajímá vás, jak na online marketing, aby vám přilákal nové zákazníky? Kolik by to vlastně stálo, kdyby se vám o sítě staral někdo jiný nebo na kolik přijde dobře udělaná reklama? Pak čtěte dál nebo se rovnou podívejte se na stream ZDE, kam si Adam Ježek pozval zástupce digitálních agentur. Pro ně je online marketing denním chlebem, tak jako...

Zajímá vás, jak na digitální marketing v kadeřnictví, aby vám přilákal nové zákazníky? Kolik by to vlastně stálo, kdyby se vám o sítě staral někdo jiný nebo kolik stojí reklama? O těchto otázkách si budeme povídat s lidmi přímo z agentur, pro které je digitální marketing denním chlebem tak jako pro vás kadeřničina.