Přímé oslovení stávajících klientů? Ano, ale musíte mít souhlas.
V kadeřnickém businessu je skvělé, že máte na své zákazníky kontakt - většinou telefon a e-mail a víte, kdy u vás naposledy byli, co si koupili atd. V tom máte obrovskou výhodu na rozdíl od restaurací.například. Je proto důležité využít tento potenciál. V první řadě byste si měli od klientů obstarat písemný souhlas, že souhlasí s poskytnutím svých údajů kvůli GDPR ( ve vašem případě telefon a email) a rovněž, že souhlasí s jejich využitím pro marketingové účely. Pouze v tomto případě můžete svým klientům rozesílat cílené nabídky, ať už pomocí sms, komunikačních platforem jako jsou Facebook Messenger nebo WhatsAp, nebo jim můžete zaslat e-mail.
Pro rozesílání e-mailů/newsletterů lze využít některých z online nástrojů, který vám pomůže newsletter sestavit a upravit v šablonách, přidat obrázky a odkazy a následně ho i rozeslat. Můžete vyzkoušet například MailChimp nebo jen rozeslat e-maily z adresy vašeho salonu. Pokud budete volit tuto druhou možnost, nezapomeňte, že je nutné dát všechny e-mailové adresy klientů do skryté kopie a NIKDY je nedávat jen do políčka "KOMU". Jednalo by se totiž o porušení GDPR, kdy by každý příjemce viděli e-mailové adresy všech vašich ostatních klientů. Tak vzhůru do toho, ale opatrně :-)