ZJISTĚTE, CO SE O VÁS PÍŠE NA INTERNETU
Jestli to nevíte, je dobré to hned zjistit. Velmi často totiž už budete mít nějaké recenze, aniž byste o nich věděli. Podívejte se na platformy, kde zákazníci nejčastěji nechávají recenze, tedy na Google, Facebook, Salon lokátor nebo Firmy.cz. Více technických návodů najdete na konci článku.
PŘEVEZMĚTE INICIATIVU, REAGUJTE A ŘÍKEJTE SI O RECENZE
Nyní, když už víte, co se o vás píše nebo jste zjistili, že ještě žádnou recenzi nemáte, je načase převzít iniciativu a být aktivní. Platí pravidlo, že na každou recenzi byste měli odpovědět a své zákazníky vyzývat k tomu, aby vám recenzi napsali. Není náhodou, že salony, které mají co nejvíce recenzí se ve vyhledávání objevují na předních místech. Je to totiž jeden z algoritmů, který používá Google.
Své zákazníky můžete požádat o recenzi ústně při odchodu, můžete jim dát kartičku, kde najdou informace, kam recenzi napsat nebo jim ji můžete poslat mailem nebo sms. Pěkně také funguje, když si na salonu vystavíte rám na obrázky s nápisem: "Sledujte nás na sociálních sítích a napište nám recenzi". Pod tento text můžete ještě přidat heslo na vaší WIFI.