TOP 5 OPATŘENÍ, NA KTERÁ SLYŠÍ VAŠI ZÁKAZNÍCI

19.10.2020

Pokud chcete udělat maximum proto, aby vám zákazníci v dnešní době nerušili termíny, je potřeba být proaktivní. Samozřejmě nedokážete ovlivnit, pokud někdo musí zůstat kvůli karanténě doma, ale můžete působit na ty, kteří mají možná jen obavu a strach, což je přirozené. 

Z průzkumu*, který probíhal mezi zákazníky kadeřnických salonů po 1.vlně, vyplynuly následující zjištění. Přinášíme TOP 5 opatření na salonech, která byla zákazníky vnímána jako nejdůležitější, aby se nebáli přijít do kadeřnického salonu. 

1. KADEŘNÍK NOSÍ ROUŠKU

2. NA SALONU JE K DISPOZICI DEZINFEKČNÍ GEL PRO ZÁKAZNÍKY

3. KADEŘNÍK SI PRAVIDELNĚ DEZINFIKUJE RUCE PŘED KAŽDÝM ZÁKAZNÍKEM

4. NA SALONU SE DODRŽUJÍ ROZESTUPY MEZI JEDNOTLIVÝMI ZÁKAZNÍKY

5. DEZINFEKCE NÁSTROJŮ A POMŮCEK PŘED KAŽDÝM ZÁKAZNÍKEM

A jak tyto, ale i další informace, dostat k vašim zákazníkům? 

a) Rozhodně začněte pravidelně přispívat na vaše sociální média pravidelnými posty o opatřeních, která dodržujete. Můžete využít již předpřipravený balíček postů nebo si vytvořit svoje vlastní včetně fotek z vašeho salonu. 

b) informujte zákazníky pomocí sms, newsletterů nebo je jen obvolejte a řekněte jim, jak váš salon funguje. 

Přístupy doporučujeme kombinovat, protože ne všichni vaši zákazníci jsou na sociálních sítích. 

Více si k tomuto tématu můžete poslechnout na Streamu dne 22.10. od 20:00. Odkaz na FB událost:  https://www.facebook.com/events/352848529487237 

Přihlášení přes tento link: https://bit.ly/CPK_STREAM_COVID_CZ  

*Průzkum mezi 500 klienty kadeřnických salonů. Francie, po první vlně COVID 19, Zadavatel: Divize Profesionálních Produktů L'Oréal  

NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY NA NAŠEM BLOGU

Přečtěte si jako první, co je nového

Už teď určitě odměňujete vaše klienty. Někdo skvělou kávou, drobným dárkem k narozeninám nebo při větší útratě a nebo květinou k MDŽ...