CO PLATÍ V ROCE 2021
Na základě vašich častých dotazů přinášíme aktuální přehled opatření a finanční pomoci v roce 2021.
Pokud chcete udělat maximum proto, aby vám zákazníci v dnešní době nerušili termíny, je potřeba být proaktivní. Samozřejmě nedokážete ovlivnit, pokud někdo musí zůstat kvůli karanténě doma, ale můžete působit na ty, kteří mají možná jen obavu a strach, což je přirozené.
Z průzkumu*, který probíhal mezi zákazníky kadeřnických salonů po 1.vlně, vyplynuly následující zjištění. Přinášíme TOP 5 opatření na salonech, která byla zákazníky vnímána jako nejdůležitější, aby se nebáli přijít do kadeřnického salonu.
1. KADEŘNÍK NOSÍ ROUŠKU
2. NA SALONU JE K DISPOZICI DEZINFEKČNÍ GEL PRO ZÁKAZNÍKY
3. KADEŘNÍK SI PRAVIDELNĚ DEZINFIKUJE RUCE PŘED KAŽDÝM ZÁKAZNÍKEM
4. NA SALONU SE DODRŽUJÍ ROZESTUPY MEZI JEDNOTLIVÝMI ZÁKAZNÍKY
5. DEZINFEKCE NÁSTROJŮ A POMŮCEK PŘED KAŽDÝM ZÁKAZNÍKEM
A jak tyto, ale i další informace, dostat k vašim zákazníkům?
a) Rozhodně začněte pravidelně přispívat na vaše sociální média pravidelnými posty o opatřeních, která dodržujete. Můžete využít již předpřipravený balíček postů nebo si vytvořit svoje vlastní včetně fotek z vašeho salonu.
b) informujte zákazníky pomocí sms, newsletterů nebo je jen obvolejte a řekněte jim, jak váš salon funguje.
Přístupy doporučujeme kombinovat, protože ne všichni vaši zákazníci jsou na sociálních sítích.
Více si k tomuto tématu můžete poslechnout na Streamu dne 22.10. od 20:00. Odkaz na FB událost: https://www.facebook.com/events/352848529487237
Přihlášení přes tento link: https://bit.ly/CPK_STREAM_COVID_CZ
*Průzkum mezi 500 klienty kadeřnických salonů. Francie, po první vlně COVID 19, Zadavatel: Divize Profesionálních Produktů L'Oréal
Na základě vašich častých dotazů přinášíme aktuální přehled opatření a finanční pomoci v roce 2021.
Na základě vašich častých dotazů přinášíme aktuální přehled opatření a finanční pomoci v roce 2021.
AKTUALIZOVÁNO 4.1.2021 19:00 (spuštění kompenzačního bonusu pro 5. období, končí příjem žádostí do 1. bonusového období)