TOP 5 OPATŘENÍ, NA KTERÁ SLYŠÍ VAŠI ZÁKAZNÍCI

19.10.2020

Pokud chcete udělat maximum proto, aby vám zákazníci v dnešní době nerušili termíny, je potřeba být proaktivní. Samozřejmě nedokážete ovlivnit, pokud někdo musí zůstat kvůli karanténě doma, ale můžete působit na ty, kteří mají možná jen obavu a strach, což je přirozené. 

Z průzkumu*, který probíhal mezi zákazníky kadeřnických salonů po 1.vlně, vyplynuly následující zjištění. Přinášíme TOP 5 opatření na salonech, která byla zákazníky vnímána jako nejdůležitější, aby se nebáli přijít do kadeřnického salonu. 

1. KADEŘNÍK NOSÍ ROUŠKU

2. NA SALONU JE K DISPOZICI DEZINFEKČNÍ GEL PRO ZÁKAZNÍKY

3. KADEŘNÍK SI PRAVIDELNĚ DEZINFIKUJE RUCE PŘED KAŽDÝM ZÁKAZNÍKEM

4. NA SALONU SE DODRŽUJÍ ROZESTUPY MEZI JEDNOTLIVÝMI ZÁKAZNÍKY

5. DEZINFEKCE NÁSTROJŮ A POMŮCEK PŘED KAŽDÝM ZÁKAZNÍKEM

A jak tyto, ale i další informace, dostat k vašim zákazníkům? 

a) Rozhodně začněte pravidelně přispívat na vaše sociální média pravidelnými posty o opatřeních, která dodržujete. Můžete využít již předpřipravený balíček postů nebo si vytvořit svoje vlastní včetně fotek z vašeho salonu. 

b) informujte zákazníky pomocí sms, newsletterů nebo je jen obvolejte a řekněte jim, jak váš salon funguje. 

Přístupy doporučujeme kombinovat, protože ne všichni vaši zákazníci jsou na sociálních sítích. 

Více si k tomuto tématu můžete poslechnout na Streamu dne 22.10. od 20:00. Odkaz na FB událost:  https://www.facebook.com/events/352848529487237 

Přihlášení přes tento link: https://bit.ly/CPK_STREAM_COVID_CZ  

*Průzkum mezi 500 klienty kadeřnických salonů. Francie, po první vlně COVID 19, Zadavatel: Divize Profesionálních Produktů L'Oréal  

NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY NA NAŠEM BLOGU

Přečtěte si jako první, co je nového

Zajímá vás, jak na online marketing, aby vám přilákal nové zákazníky? Kolik by to vlastně stálo, kdyby se vám o sítě staral někdo jiný nebo na kolik přijde dobře udělaná reklama? Pak čtěte dál nebo se rovnou podívejte se na stream ZDE, kam si Adam Ježek pozval zástupce digitálních agentur. Pro ně je online marketing denním chlebem, tak jako...

Zajímá vás, jak na digitální marketing v kadeřnictví, aby vám přilákal nové zákazníky? Kolik by to vlastně stálo, kdyby se vám o sítě staral někdo jiný nebo kolik stojí reklama? O těchto otázkách si budeme povídat s lidmi přímo z agentur, pro které je digitální marketing denním chlebem tak jako pro vás kadeřničina.