UŽ MÁTE NAKOUPENÉ DÁRKY?
Určitě se vás na to každý zeptá. Otočte to ve svůj prospěch a ptejte se vy první! Svátky jsou skvělé období pro
zvýšení prodeje. Každá značka vám připraví vánoční balíčky s určitým
zvýhodněním pro vaše zákazníky a pokud ne, můžete si je vyrobit sami. Každý bude shánět dárky pro své blízké. Tak proč nenabídnout právě vlasovou kosmetiku? A to platí jak pro
pánskou, tak dámskou klientelu. Ženy budou hledat dárky pro své "chlapy", ale také pro rodiče atd. No a pánové? Ty většinou tápou, takže když za ně tento problém "co dát manželce/přítelkyni/tchýni atd." vyřešíte,
budou vám vděční!
ŠIŘTE POVĚDOMÍ O SVÝCH VÁNOČNÍCH PLÁNECH
Nenechávejte
reklamu na poslední chvíli. Možná se budete rozhodovat, kolik a jakých balíčků
koupit. Vycházejte z vaší zkušenosti z minulých let. Abyste svůj prodej ještě
podpořili ale zároveň vám balíčky nezůstali až do jara, můžete začít
komunikovat s vašimi zákazníky již nyní. Některé salony už tuto praxi znají.
Na
sociálních sítích, v mailech nebo už teď při návštěvách začnou komunikovat
informaci, že budou objednávat vánoční balíčky a jestli si je klienti mají zájem
"zarezervovat". Bude se vám lépe rozhodovat o celkovém
množství, které na salon koupit. Není skvělé mít "prodané" vánoční balíčky
ještě před tím, než je objednáte od svého dodavatele? Čím dříve je začnete komunikovat, tím lépe.