Už teď určitě odměňujete vaše klienty. Někdo skvělou kávou, drobným dárkem k narozeninám nebo při větší útratě a nebo květinou k MDŽ...
Možná jste si ale říkali, jestli z toho udělat oficiální věrnostní program a zveřejnit ho nebo to nechat tak, jak to je. Každý z vás je jedinečný a proto neexistuje jeden zaručený návod. Proto jsme se rozhodli uspořádat dvojici streamů na toto téma. Přinášíme vám tedy přehled toho nejdůležitějšího a i záznam streamu, který najdete na konci článku.
Společně jsme na prvním streamu s vámi kadeřníky (přibližně 35 účastníků) diskutovali o tom, jak se na odměňování zákazníků díváte. Pohled zúčastněných kadeřníků a majitelů salonů by se dal shrnout do této věty "SLEVY DEVALORIZUJÍ NAŠI PRÁCI, NA KTERÉ SI ZAKLÁDÁME. ODMĚŇUJEME RÁDI
A TAK NĚJAK POCITOVĚ."
Dodatečně zveřejněná anketa, jen potvrdila výše zmíněnou větu. Odpovědi od 53 salonů shrnují obrázky níže. Do ankety se můžete stále zapojit ZDE.