ODMĚŇUJTE ZÁKAZNÍKY VĚDOMĚ

22.03.2021

Už teď určitě odměňujete vaše klienty. Někdo skvělou kávou, drobným dárkem k narozeninám nebo při větší útratě a nebo květinou k MDŽ...

Možná jste si ale říkali, jestli z toho udělat oficiální věrnostní program a zveřejnit ho nebo to nechat tak, jak to je. Každý z vás je jedinečný a proto neexistuje jeden zaručený návod. Proto jsme se rozhodli uspořádat dvojici streamů na toto téma. Přinášíme vám tedy přehled toho nejdůležitějšího a i záznam streamu, který najdete na konci článku.  

Společně jsme na prvním streamu s vámi kadeřníky (přibližně 35 účastníků) diskutovali o tom, jak se na odměňování zákazníků díváte. Pohled zúčastněných kadeřníků a majitelů salonů by se dal shrnout do této věty "SLEVY DEVALORIZUJÍ NAŠI PRÁCI, NA KTERÉ SI ZAKLÁDÁME. ODMĚŇUJEME RÁDI A TAK NĚJAK POCITOVĚ."

Dodatečně zveřejněná anketa, jen potvrdila výše zmíněnou větu. Odpovědi od 53 salonů shrnují obrázky níže.  Do ankety se můžete stále zapojit ZDE. 

EXISTUJE IDEÁLNÍ SYSTÉM ODMĚŇOVÁNÍ?

Není žádný dobrý a špatný věrnostní systém. Ideální věrnostní systém nebo jakékoliv odměňování zákazníků by vám ale vždy mělo pomoci s vaším podnikáním. Jeho smyslem je změnit chování zákazníků tak, jak potřebujete vy. Mají chodit častěji? Mají utrácet více? Mají stávající zákazníci přivést nové? Mají si kupovat k šamponu i péči? Jak vidíte, možností je mnoho. Důležité je vědět, jak na tom teď jste a co potřebujete, aby se dělo. 

Níže najdete doporučení, co vše vzít do hry, když si budete pohrávat s myšlenkou věrnostního systému nebo odměňování vašich zákazníků.

Pokud chcete zjistit více detailů, podívejte se na 50 minutový záznam streamu níže. 


NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY NA NAŠEM BLOGU

Přečtěte si jako první, co je nového

Zajímá vás, jak na online marketing, aby vám přilákal nové zákazníky? Kolik by to vlastně stálo, kdyby se vám o sítě staral někdo jiný nebo na kolik přijde dobře udělaná reklama? Pak čtěte dál nebo se rovnou podívejte se na stream ZDE, kam si Adam Ježek pozval zástupce digitálních agentur. Pro ně je online marketing denním chlebem, tak jako...

Zajímá vás, jak na digitální marketing v kadeřnictví, aby vám přilákal nové zákazníky? Kolik by to vlastně stálo, kdyby se vám o sítě staral někdo jiný nebo kolik stojí reklama? O těchto otázkách si budeme povídat s lidmi přímo z agentur, pro které je digitální marketing denním chlebem tak jako pro vás kadeřničina.