VLÁDA SCHVÁLILA PODMÍNKY PRO KADEŘNICKÉ SALONY

01.05.2020

Doba čtení 1 minuta + MATERIÁLY KE STAŽENÍ 

Vláda ČR ve svém usnesení č. 493 ze dne 30.4. zveřejnila podmínky pro otevření kadeřnických salonů.

Vláda nařizuje, aby  v provozovnách, v nichž není zakázán provoz, byla dodržována následující pravidla: 

h) pro činnost holičství a kadeřnictví byla dodržována následující pravidla: 

− holič nebo kadeřník (dále jen "holič") při výkonu své práce používá zdvojenou ochranu dýchacích cest, vedle roušky apod. také ochranný štít,

 − mezi zákazníky jsou dodrženy odstupy alespoň 2 m, stejně jako mezi holičem a jeho zákazníkem jsou od ostatních holičů a jejich zákazníků dodrženy odstupy alespoň 2 m,

 − v případě, že holič nebo zákazník má tělesnou teplotu 37 °C a vyšší nebo jiné příznaky onemocnění COVID-19, je zamezeno jeho přístupu do provozovny holičství nebo kadeřnictví, 

− v provozovně holičství nebo kadeřnictví jsou dostupné dezinfekční prostředky pro dezinfekci rukou, 

− na záchodech jsou dostupná antibakteriální mýdla, dezinfekční prostředky pro dezinfekci rukou a jednorázové ručníky,

 − před začátkem poskytování služby, po ukončení poskytování služby a při přechodu k jinému zákazníkovi si holič vždy dezinfikuje ruce prostředkem s virucidním účinkem a pokud používá rukavice, vymění si rukavice a mezitím si dezinfikuje ruce, 

povrchová dezinfekce se provádí po poskytnutí služby každému zákazníkovi, včetně všech použitých kadeřnických pomůcek,

 − podlaha je dezinfikována alespoň jednou denně,


Celou tiskovou zprávu naleznete zde: https://www.vlada.cz/assets/media-centrum/tiskove-zpravy/8.pdf

NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY NA NAŠEM BLOGU

Přečtěte si jako první, co je nového

Zajímá vás, jak na online marketing, aby vám přilákal nové zákazníky? Kolik by to vlastně stálo, kdyby se vám o sítě staral někdo jiný nebo na kolik přijde dobře udělaná reklama? Pak čtěte dál nebo se rovnou podívejte se na stream ZDE, kam si Adam Ježek pozval zástupce digitálních agentur. Pro ně je online marketing denním chlebem, tak jako...

Zajímá vás, jak na digitální marketing v kadeřnictví, aby vám přilákal nové zákazníky? Kolik by to vlastně stálo, kdyby se vám o sítě staral někdo jiný nebo kolik stojí reklama? O těchto otázkách si budeme povídat s lidmi přímo z agentur, pro které je digitální marketing denním chlebem tak jako pro vás kadeřničina.