Vláda uzavírá s platností od 22.10. kadeřnické salony. Na jakou podporu budete mít právo?

21.10.2020

 Aktualizováno 29.10.15:00

Covid Nájemné - 2.výzva. Narozdíl od jara nebude vyžadována spoluúčast pronajímatele. Stát nyní proplatí 50% z celkového výše nájemného za měsíce červenec, srpen a září. Stále však bude platit nutnost doložit uhrazení alespoň 50% nájmu. 

  • Výzva 2 se  původně vztahovala na vymezený okruh provozů, krizovými opatřeními zasažených sektorů, a tím definovaných oprávněných žadatelů. Okruh oprávněných žadatelů byl stanoven v Záměru a schválen usnesením vlády č. 1037 ze dne 14. října 2020.
  • Následně, v souvislosti s usnesením vlády č. 1079 ze dne 21. října 2020, byl okruh oprávněných žadatelů rozšířen o všechny provozy, které byly uzavřeny nebo omezeny. (tedy i kadeřnické salony)  Působnost Výzvy 2 je tímto tedy opět takřka plošná, jak tomu bylo u první výzvy. Z okruhu oprávněných žadatelů jsou vyloučeny pouze provozovny, které tvoří výjimky obsažené v usnesení vlády.
  • Na tomto základě je proto zveřejněn Dodatek č. 1 k Výzvě 2 (níže v přílohách). Dodatek č. 1 rozšiřuje okruh oprávněných žadatelů. Žádné další náležitosti Výzvy 2 Dodatkem č. 1 nejsou dotčeny.
  • žádost můžete podávat od od 21. října 2020, 9:00 hodin do 21. ledna 2021, 23:59 hod.  zde: https://aisportal.mpo.cz/AISPortal/NajemneII


Antivirus A - vzhledem k uzavření provozoven můžete požádat o 100% náhradu mezd a odvodů za zaměstnance v rámci programu Antivirus A. Podpora je zatím plánovaná do konce roku. Návody na vyplnění najdete zde: https://antivirus.mpsv.cz/  nebo se rovnou podívejte na video. 


NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY NA NAŠEM BLOGU

Přečtěte si jako první, co je nového

Zajímá vás, jak na online marketing, aby vám přilákal nové zákazníky? Kolik by to vlastně stálo, kdyby se vám o sítě staral někdo jiný nebo na kolik přijde dobře udělaná reklama? Pak čtěte dál nebo se rovnou podívejte se na stream ZDE, kam si Adam Ježek pozval zástupce digitálních agentur. Pro ně je online marketing denním chlebem, tak jako...

Zajímá vás, jak na digitální marketing v kadeřnictví, aby vám přilákal nové zákazníky? Kolik by to vlastně stálo, kdyby se vám o sítě staral někdo jiný nebo kolik stojí reklama? O těchto otázkách si budeme povídat s lidmi přímo z agentur, pro které je digitální marketing denním chlebem tak jako pro vás kadeřničina.

Být v dnešní době úspěšným kadeřníkem - majitelem salonu znamená být člověkem mnoha profesí. Nejen že musíte skvěle ovládat, to co milujete nejvíce - své kadeřnické umění, ale také se musíte pouštět do rozhodnutí v oblastech vedení vašeho podnikání, které pro většinu už nejsou tak "sexy". A proto je dobré mít se na koho obrátit pro radu nebo...

Být v dnešní době úspěšným kadeřníkem - majitelem salonu znamená být člověkem mnoha profesí. Nejen že musíte skvěle ovládat, to co milujete nejvíce - své kadeřnické umění, ale také se musíte pouštět do rozhodnutí v oblastech vedení vašeho podnikání, které pro většinu už nejsou tak "sexy". A proto je dobré mít se na koho obrátit pro radu nebo...